Întrebări frecvente

Aici găsiți câteva întrebări frecvente despre fotografia de nuntăfotografia de botez sau fotografia de cununie civilă, cât și răspunsul acestora. În alegerea fotografului potrivit pentru evenimentul tău special pot exista câteva întrebări care sunt adresate destul de des. Aici puteți afla mai simplu câteva informații care vă poate face alegerea mai ușoară.

întrebări frecvente

Sunt de părere că ziua nunții trebuie documentată complet cu toate evenimentele care decurg pentru a crea o poveste. Ideal în ziua nunții voi fi alături de voi din momentul în care au loc pregătirile miresei, cât și pregătirile mirelui și până la sfârșitul petrecerii, inclusiv până la momentul aruncării buchetului. În contractul meu sunt prevăzute toate orele de asistență foto pentru orice eveniment. Dacă doriți prezența mea pentru un număr mai mic de ore atunci vă pot face un pachet personalizat.

Câte ore vei fi alături de noi în ziua nunții?

Înțeleg cât de importante sunt fotografiile de la orice eveniment așa că încerc de fiecare dată să le editez cât pot de repede, acordând însă atenția necesară fiecărei fotografii. În funcție de eveniment, durata livrarii fotografiilor poate să fie între 7 zile și 30 de zile.

În cât timp primim fotografiile?

Numărul fotografiilor diferă în funcție de eveniment, durată și dinamică. Nu există un număr limitat de fotografii pe care le pot livra și nu cred că există un fotograf care vă poate spune exact câte fotografii primiți dacă acesta nu știe toate detaliile evenimentului.

Câte fotografii vom primi?

Oferiți și servicii video?

Colaborez cu videografi profesioniști din domeniu pe care vi-i pot recomanda. Fotografia de eveniment este mai mult decât o pasiune pentru mine și mă concentrez 100% pe fotografie la fiecare eveniment pe care îl am, fie că este vorba despre fotografia de nuntă, fotografia de botez, fotografia de cununie civilă sau ședințe foto de cuplu.

În ce oraș oferi servicii de fotografie?

Sunt un fotograf profesionist de nuntă disponibil oriunde în lume. Mă consider un profesionist, și sunt disponibil în orice alt oraș din România. Sediul Soulseeker este în București, însă în funcție de proiect sunt disponibil să mă deplasez și în alte orașe din România, precum și în alte țări. Nunta cu destinație în altă țară este un vis pentru orice fotograf de eveniment. În funcție de beneficii, prețurile pentru fotografia de nuntă cu destinație în altă țară se reduc considerabil.

Câte persoane vor veni la eveniment?

Numele meu este Marius, sunt fotograful de la Soulseeker și în funcție de mărimea și locația evenimentului este posibil să vin însoțit de un asistent. În funcție de serviciile alese va mai fi prezent și videograful sau fotograful/videograful secundar. Pe partea de video colaborez cu mai mulți videografi profesioniști pe care îi recomand cu încredere. Mergem împreună la evenimente și oferim servicii premium de fotografie și videografie. Suntem tineri, talentați și dornici să vă cunoaștem.

Ce fel de echipament folosești?

Folosesc doar echipament profesional, două camere foto cu mai multe obiective interschimbabile. În trusa mea există și lămpi cu lumină continuă sau flash-uri care fac față oricărui loc întunecat precum și alte lucruri care îmi sporesc creativitatea pentru fotografii de neuitat.

Ce alte servicii de fotografie poți oferi?

Pentru fotografia de eveniment ofer posibilitatea de a crea un album foto din materiale de calitate (copertă din piele naturală, piele sintetică, textil). Organizez ședințe foto înainte de ziua nunții (engagement) sau după ziua nunții (trash the dress). Colaborez cu fotografi secundari și cu videografi profesioniști care oferă servicii de calitate. Pe lângă fotografia de eveniment (fotograf de nuntă, fotograf de botez, fotograf de cununie civilă, etc.) organizez ședințe foto de cuplu sau ședințe foto de familie de Crăciun în studio, acasă la aceștia sau în natură atât în București cât și în alte orașe.

Cât este avansul pentu rezervarea zilei?

Suma pentru rezervarea zilei în calendar este 20% din valoarea contractului pentru evenimentele din România. Pentru evenimentele din Europa suma poate crește până la 50% din valoarea contractului. Restul sumei se va achita în maxim 5 zile după eveniment, toate detaliile sunt trecute în contract.

Există costuri de transport sau cazare?

Pentru evenimentele din București nu există costuri suplimentare. Dacă evenimentul este în alt oraș din România sau din Europa atunci este posibil sa existe costuri de transport sau cazare (dacă este cazul). O zi de nuntă este destul de lungă și obositoare, la sfârșitul acesteia nu recomand cuiva să conducă.

Putem vedea o galerie de nuntă întreagă?

Vă pot arăta galerii foto întregi doar la întâlnirea de la cafea unde acestea vor fi prezentate de pe laptop-ul meu. Pentru mine confidențialitatea cuplurilor este foarte importantă, probabil asa cum ți-ai dori și tu să ai fotografiile în siguranță.

Care este urmatorul pas?

Dacă ești în aria de preț atunci putem discuta mai multe detalii la telefon/online, după care semnăm contractul, rezerv ziua în calendar pe baza sumei pentru rezervarea zilei, fotografiez, editez și te bucuri de amintirile dragi din ziua evenimentului tău.